Presentkort är till för att användas!

Idag har jag använt upp hälften av presentkorten sen helgen! Det blidde nödvändiga saker även denna gång....eller kanske inte så nödvändiga alls, det beror på hur man ser på det :D

Gulgrön/Mörkgrön, svart/två olika grå och vit Ögonskugga och en ögonsfransböjjare. Gjorde sönder min häromdan, den flög åt alla håll och kanter :p

Sen fick jag även hem lite kaninsaker jag köpt av en tjej med. Ytterst treviga saker för totalt 35kr! Trevligt pris med.



De stora höbollarna skall jag hänga i burarna så det har nått att pyssla med. Tanken är väl att jag skall ha en i varje bur men det får ta den tid det tar att få ihop dom till ett bra pris helt enkelt. Den lilla är en sån jag använder till transportburarna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha nu var jag här igen :P.. INGET LIV SOM SAGT

2008-10-21 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0