Shoppat!

Idag har jag shoppat! Inte speciellt mycket men endå! Det är första shoppingen någonsin i lilla skövde. Efterssom det ganska tydligt börjar bli höst och kallt behöver jag mössa, vantar och halsduk såklart! Vill ju ha några olika färger med så det blev en grå sjal med tillhörande fingervantarfrån Kicks! Har en likadan sjal i svart och dom är hur mysiga som helst!
Så nu saknas en grå mössa! Sen råkade det även slinka med en hårklämma! Jag kan ju ha sånna nu när mitt hår vuxit ut ;)

Min shopping var dock inte slut där utan drog vidare till Game och hittade en Radiostyrd Yoshi från Mario Kart! Har vart sugen på dom innan men tyckt att dom vart för dyra men nu var det extrapris!





Kommentarer
Postat av: carå

Åh, har kollat på dem jättelänge (yoshimobilen).. vad kostade den?

2008-10-02 @ 14:07:26
URL: http://shamandalie.blogg.se/
Postat av: Empa

149kr

2008-10-02 @ 17:47:20
URL: http://apme.blogg.se/
Postat av: fanny

åååh... yoshi<3

2008-10-02 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0