Inte som jag tänkt mig riktigt...

Nej, denna dagen blev absolut inte som jag hade tänkt mig att den skulle bli. Vaknade en halvtimma innan klockan ringde imorse och va helt klarvaken och jättepigg. Tänkte att det är bäst att sova lite till efterssom det antagligen skulle bli mycket att göra idag. Lyckades sommna om, vaknade av klockan, reste mig upp och mådde jätteilla. Tänkte att det var för att jag missade kvällsmaten igår och bara va hungrig så jag hämtade mat och satt mig i sängen och åt. Det blev bara värre. Insåg väl tills slut att även om jag skulle ta mig till stan fick jag ta en senare buss för jag som vanligtvis brukar bli åksjuk kommer ju garanterat spy om jag inte mår bra innan heller. En halvtimma senare tillbringade jag 45 min på toa...
Blev varken skola eller Ewa idag med andra ord, hade så sett fram imot det ju! Till och med skolan skulle ju va kul idag med föreläsning om akutsjukvård! Sånt som faktiskt intresserar mig...men inte då.. =(

Idag får jag tillbringa min tid antingen här framför datorn eller i sängen för gå omkring kan jag inte, då mår jag illa igen.
Har gjort en liten lista på vad jag skall uträtta innan jag går och lägger mig (om jag inte blir förfärligt mycket sjukare då)

*Göra klart mina instuderingsfrågor om cirkulationsorganen på datorn.
*Levla till lvl 35 (minst!) på WOW
*Gå igenom kapitlen om Akutsjukvård, Andningsorganen och syrgas i boken.
*Fixa banner till bloggen.
*Betala räkningar
*Svara på alla mejl jag har liggande.

Fin lista det! 5/6 grejer kräver att jag sitter kvar här, så hoppas att jag orkar det.


Kommentarer
Postat av: Ewa

It's ALIVE!!

2008-09-18 @ 14:50:59
Postat av: Kuroneko

Trevligt att man kan få lite info om vad som händer i ditt liv igen =) Msn funkar inte så bra för oss har jag kommit fram till.. NightElf druid huh? N.E ska vara hunters! Sugen på att börja spela är jag väl lite.. kanske när jag kommer upp till Gbg igen. OCh det där med att Ewa ska hjälpa dig med bloggen är en bra ide! För detta är lite skrikigt och inte Empa! Kram

2008-09-18 @ 16:13:09
URL: http://thephantom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0