OJOJOJ!

Bloggen lever!!!
11 månader och 2 veckor sen var det jag skrev ett inlägg här...visserligen har jag haft 2 andra bloggar under den tiden men de har då inte blivit direkt använda de heller.
Men nu har Ewa lovat mig att hjälpa mig fixa denna så den inte ser ut som hej kom och hjälp mig och då kanske jag kan få motivationen att skriva lite oftare? Vem vet? Den som lever får se och naturligtvis den som kollar bloggen då :)

Har haft "hemstudier" idag, fast jag föredrar att kalla det ledig... Har iaf vart duktig och skickat in min hemtenta och gjort klart inlämningsuppgiften tills imon. Läser en sjukvårdskurs nu för er som undrar, riktigt intressant faktiskt och jag har inte alls något imot att åka buss, tåg och buss igen för att ta mig till skolan längre! Pocketböcker går det åt till tusen för att hålla mig sysselsatt på tåget när inte mp3n funkar..eller den är inte död men hittar inte sladden sen vi flyttat. Ligger väl i nån låda och hånflinar åt mig antagligen.

Sen har jag naturligtvis spelat WOW idag med, inte gjort något direkt vettigt förutom tjänat massa guld och sen försvann allt guldet lika fort när jag kom på att jag behövde nya väskor, skor och lite annat smått å gott =) Jaja, så kan det gå.
         

Här är då jag som sjölejon...inte så värst snygg...



Dagens höjdpunkt har endå varit ute hos kaninerna. Haft ute Setra, Vingla och Oscar i sele och flickorna har dessutom fått hoppa. Dom är sååå duktiga och sååå olika, haren i Setra märks verkligen. Vingla är iaf redo för start, Setra vet jag inte riktigt än, hon hoppar bra men är inte alls lika mogen som Vingla eller mina tidigare vädurar varit, kan hända det är haren?
Glimma är på god återhämtning efter den plötsliga matvägran i samband med fällningen, får se om hon hinner bli så pass bra att hon kan starta SM nästnästa helg. Hoppas på det, hon är ju den som går finast just nu.

Nä, nu är det väl sovadags, imon skall jag smita från skolan kl 12 och träffa Ewa, vi skall på Jensens! MUMS!

Imon kommer det en hög bilder från Japan i sommras upp!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Yey!! Bilder från Japan!! :D

2008-09-17 @ 22:58:55
Postat av: Karin

It's alive!

2008-09-17 @ 22:59:06
URL: http://charmina.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul att höra att det går bra med Vingla! :)

2008-09-18 @ 23:28:50
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0