Städat!

Idag har jag gjort en helt ny upptäckt! Hur lätt och snabbt det går att städa medans man strövar runt med en talbok på mp3n. Städade nämnligen det överfulla köksbordet som jag i några veckor planerat att göra men inte orkat. Det gick så fort! Tror inte ens det tog ett helt kapitel. Sen var jag och gissa ute och gick. Helt plötsligt blir hon som galen på ett mycket litet träd, hon står å sliter som en galning och drar tills slut upp den stackars lilla lönnen med rötter å allt. Sen bar hon den hela vägen hem och då slog det mig att den skulle vara fin just på köksbordet! Så tillsammans med vasen Trias fick när han va 2a på Höjd-SM för ett par år sen pryder den numera fint vårt bord och det ser riktigt höstigt ut!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Empa har städat!! WOW!!

Och det blev jättefint och höstigt!



Blev ni klara med sovrummet btw?



Kan du inte lägga upp lite mer bilder på ditt hus?



Kraaam

2008-09-30 @ 11:02:12
Postat av: Karin

ojojoj, ja e imponerad! ;P

2008-09-30 @ 20:04:18
URL: http://charmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0