En liten historia...

En liten rolig grej hände mig när jag och Gissa var ute och gick häromdan. Vi gick förbi ett hus när Gissa bestämde sig för att sätta sig mitt på gatan och kissa när en liten tant stack ut huvudet ur dörren och frågade om jag tänkte plocka upp efter min hund och jag svarade att :

-"Hon kissar bara"

-"Men han sitter ju ner?"

-"Ja, hon är tik, hon sitter oftast ner och kissar"

-"Jasså men då får du ju plocka upp det då"

-"Men jag kan ju inte plocka upp kisset?"

-"Men jag ser ju det? Det är alldeles gult!" (det var ett tunt lager snö på vägen)

Där stod jag och såg väldigt frågande ut nr hon plötsligt slängde ur sig det bästa på länge!

-"Tro inte du kan täcka över det med snö för det kommer fram när det töar!"


Haha, allvarligt! Antagligen försökte hon väl förklara bort att hon gjort bort sig men råkade göra bort sig ännu mer...eller så var hon bara tvungen att ha rätt. För hur skulle lite kiss synas på asfalten när det töat? Ganska kul va det iaf.


Kolla mina (eller snarare Gissas) nya fina bajspåsar :D



På tal om att plocka upp..tur att inte cigarettfimpar är hundbajs...

Fundera på den ett slag ni som bara slänger fimparna överallt!


Kommentarer
Postat av: Nadja [Vrodim]

BS"D

Ja, så lätt att plocka upp! LOL En del människor är bara för roliga!

2009-02-13 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0