Första blogginlägget....

...från nya datorn!
Har fixat allt både på insidan och utsidan nu samt lagt in alla bilder och filmer från kameran. Har fortfarande inte tagit bort något från minneskortet sen jag köpte den i sommras för att jag är rädd att det skall försvinna på datorn. Nu kan jag nog va lugn när jag har allt på två datorer och en hel del här på bloggen....får väl se...
Jag har naturligvis dekorerat datorn med de små gnuggisarna jag köpte i japan i sommras. Så nu har både kameran, mp3n och datorn matchande :D
Såklart finns det bilder; Vad tycks???

     


Nä, nu är det renskrivning av anteckningar som gäller en stund fram över för ikväll skall jag spela Wow och Questa med Malin <3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Den är VÄLDIGT Empa! :D

2009-02-12 @ 23:29:01
URL: http://ewizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0