Plugg plugg plugg.....

och wow såklart :D

Det är väl ungefär så som min dag ser ut idag. Blir dock mest plugg på kvällen och wow på dan, borde egentligen va tvärtom kan man tycka men jag kan inte koncentrera mig alls på dan... Nu gör jag iaf båda delarna medans en kopp kaffe slinker ner :D

Håller på att sammanfatta 4 kapitel i "Omvårdnad i ett mångkulturellt samhälle"...mycket trist bok men den är lättläst och bra iaf och inte speciellt mycket viktigt i varje kapitel så den funkar bra att kombinera med wow. Innan måndag skall jag ha sammanfattat allt som är till provet och skrivit in det på datorn hade jag tänkt, vi får väl se hur mycket jag hinner.

På tal om datorn! Den är enligt posten skickad till värsås idag så jag borde kunna hämta den imon! Då blir det lite roligare att plugga :D Längtar efter den, kom fram till att den matchar perfekt till min mp3 och kamera! Lika rosa och fina :D

Nä, dags att fortsätta!

btw, KARIN! Om du läser detta och har lite tid över, kan du slå mig en signal, skulle vilja ha din hjälp med en liten grej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0