Snark...

...vad trött jag börjar bli igen. Har gått runt lite som på dimma hela dan faktiskt. Sov knappt 2 timmar i natt efterssom jag inte lyckats vända tillbaka dygnet ordentligt än. Körde till Jönköping i mörkret och träffade på en älg, körde ännu långsammare efter det. Lyckades ganska lätt hitta skolan, parkering va det värre med men det gick tills slut och jag insåg att betalgrejen på parkeringen inte tog kort utan bara mynt! Jag som inte hade en krona!!  Lyckades hitta en femma på golvet i bilen (ibland har man tur) som räckte en timma iaf. Sen fick jag växlat och rusade ut å inte en enda p-bot hittade jag på bilen :D

När jag väl kom hem somnade jag som en lite gris i nästan 3 timmar. Har inte sovit så gott på lääänge vill jag lova.
Imon flyttar första kaninen härifrån och 3 till har fått nya hem de väntar på att flytta till...kommer bli sååå tomt...men dom får det bättre än här iaf. Kommer inte alls ha så mycket  tid för dom nu så det blir nog bäst såhär.

Idag fick jag hem min undersköterskenål! Den är rosa och jattefin. undrar vart detta året egentligen tagit vägen...

Imon blir det ingen skola, istället skall jag följa med Anette till Tommy Arvidsson (http://www.tommyarvidsson.se/) och se när han jobbar med hennes häst! Skall bli mycket intressant!

Sen skall jag nog slappa resten av dagen hoppas jag. Inte skall jag göra nått vettigt iaf :p

Kommentarer
Postat av: Karin

Glöm inte att föra anteckningar åt mig! Eller ännu bättre, filma :D Parkering 46 e de med, fall du glömt ^^

2009-01-13 @ 01:00:03
URL: http://charmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0