Dreads

Rotade fram en stor flyttlåda igår som va fullproppad med löshår!! Är nog minst 50 paket. Fick genast ett starkt sug att börjar göra dreads av det men hittade ingen bra tuperingskam. Så det är kanske så jag kan tjäna lite extra pengar i sommar??? Hoppas bara att handlederna håller den här gången, jag får väl vara försiktig.

Hittade även några som jag gjorde för längesen, dom är tyvärr inte så fina längre efter att ha åkt omkring lösa i en packlåda några vändor fram och tillbaka men dom skall nog gå att fixa till De lila, rosa, blonda och ljusblå är till ett helhår i A-linestil, ganska tunna. Dem gjorde jag på beställning men ungen drog sig ut när det visade sig att hon inte frågat sina föräldrar innan trots att hon sa det...aja..så kan det bli.  De rosa/vita är längre och av färgen Hot Pink; den som alltid är slutsåld överallt. Eller heter den Disco Pink???Jag har iaf massa paket av den ;) Slängde bara snabbt ihop längderna med ett par garnstumpar; vet att det ser förjävligt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0