Göteborg nästa!

Imon drar jag till trevliga götet för att hälsa på mormor och gå ut med Karin till Monochrome! *jippi*  Hade tänkt att gå å lägga mif tidigt men naturligtvis var Medium framflyttat till klockan 01.00 och det MÅSTE jag ju titta på och sen bli det duschen!

Idag släpptes även SIMS ! Självklart var jag där och köpte:) Förhandsbokade det ju redan i Februari. Har inte hunnit spela så mycket än men än är jag inte besviken! Får spela mer om ett par veckor när sista provet är avslutat.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Vinterflickan

jasså... så jag är inte inräknad i ert monochrome besök???

2009-06-05 @ 10:09:50
Postat av: Empa

klart du är :P men Karin övertalade mig från början jue

2009-06-06 @ 02:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0