Och så var helgen avklarad!...

med både Monochrome, besök hos mormor, mat på Jensens och efter två nätter i samma säng som Karin var det riktigt skönt att kunna sträcka ut sig i min egen säng och inte behöva lika spikrak hela tiden :P

Helgen va iaf lyckad.
Började med att stiga upp jättetidigt i lördags för att åka så att jag kunde vara i göteborg klockan 12 då jag skulle dricka kaffe med Susanne på världens bästa kaffeställe (som jag inte vet vad det heter) Efter en god och mycket liten Espresso för hela 15(!)kr blev det lite shopping innan jag styrde kosan hem till Karin. Vi softade allmänt med TV och mycket prat innan vi drog vidare till Tina och förfesten. Efter att alla som skulle dit äntligen kommit lyckades vi ta oss in till Haket där natten spenderades i goda vänners lag. Massa trevligt folk! Efter ett tag fick jag dock väldigt ont i magen men det gav sig efter ett glas vatten, gissar att min mage måste fått nån typ av alkoholchock???

Dagen efter va man väl lite mör i både kropp och själ men jag begav mig hem till mormor en sväng för att hälsa på iaf. Gick även förbi huset där jag vuxit upp och konstaterade att hela trädgården....eller gräsmattan iaf är helt borta och det är bara en enda stor rabatt nästan!! Fint va det iaf men det skulle ju aldrig funkat om man hade djur :P

Kvällen och natten spenderades åter hos Karin och måndagen började enligt oss lite väl tidigt med en Lunch (frukost) på Jensens tillsammans med EWA<3

Sen drog jag kosan mot tåget och fick (äntlgen?) komma hem. Riktigkt skönt faktiskt. Visst saknar jag Göteborg och har i det sista gått i tankarna att man kanske skulle flytta lite närmare igen men inget går upp mot lilla värsås med all skog och koskitlukt på morgonen :D Stannar nog här ett bra tag till; dock med lite tätare göteborgsbesök!!!


Efterssom helgen försvann och jag har mitt sista prov för terminen på fredag så är det bara plugg som gäller fram tills dess!
Så här sitter jag nu.
Naturligtvis med en stor kanna te och tillhörande Pikachumugg!

  

Slänger in en bild från Tinas förfest där Karin visar hur spriten skall tas!!!


-ehh...???

Kommentarer
Postat av: Karin

Spikrak, fnys. Kommer allt ihåg att ja va på väg att rulla ur sängen ett par gånger när en viss person bredde ut sig! ;P

2009-06-09 @ 22:12:00
URL: http://charmina.blogg.se/
Postat av: Vinterflickan

haha! SNYGGASTE BILDEN!! :D Me like!

2009-06-10 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0