Sova sova sova!

Snart bär det av i säng efter att medium är slut. Har inte pluggat jättemycket idag men det känns verkligen som om det inte går att få in mer och det kommer antagligen att gå rent åt pipan imon med provet men men...nästa gång kanske :P

Har iaf fått fart på dreadstillverkandet och snart är den åttonde färdigtuperad och redo för värmning men det får bli en annan dag. Har gjort korta extra lurviga i ljusblått. Kommer bli 16st totalt, får se om jag gör till ett helhår eller om jag lägger ut dem som de är.

Efter provet bär det av till Kinna och beroende på när jag kommer dit och hur trött jag är så blir det kanske redan Gekås imon! *hoppas* Skulle vara skönt att kunna sova ut på lördag och bara ta det lungt och kanske göra lite mer dreads ^^ Skall iaf ta med ett par paket så att jag har något att göra isf :D

Blir nog inget  bloggande under helgen iaf..
Nu tog medium slut, måste packa innan jag hoppar i säng!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig midsommar :)

2009-06-19 @ 00:13:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0