VA? Varför är klocka så mycket redan?!?

Ja, ungefär så. Dagen började på tok för sent idag efterssom vi sov på tok för länge och gick till sängs på tok för sent (tidigt?) imorse.
Nu hade jag tänkt att jag skulle komma igång med pluggandet inför fredagsens prov men naturligtvis är jag helt grötig i huvudet...
Vi har varit och storhandlat iaf, vilket va väldigt nödvändigt efterssom kylen va helt tom nästan, det fanns inte ens lite mjölk! (det finns ALLTID mjölk här även fast allt annat är slut) Blev ovanligt mycket frukt idag men det är så gott, speciellt på sommaren :D Köpte även glass *mums* vilken jag festade rejält på tillsammans med lite banan och massa chokladsås!




Sen var det Vattemelonens tur! Det kostade lika mycket att köpa en hel melon som en halv...nån som kan förlara varför? Är det så jobbigt att dela den?
Nä, nu blir det att hämta något gott att dricka till TV'n!

Kram på er!


Gissa och Troll ville med ha melon^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0