Utmaning - Hårprodukter

Rammlade över en blogg med en hårproduktsutmaning häromdan och tyckte det vore en liten kul grej att göra; även fast jag inte är något stort fan av sådana utmaningar...

Här är iaf det jag använder till mitt stackars hår just nu:




Elvital Nutri-Gloss Shampoo & Balsam  (Använder i stort sett inget annat ;))


Wella Balsamspray
(använder efter tvätt för att reda ut håret)


Biolage Colour Care Shielding Shine Mist
   (Luktar dessutom underbart!)


Got2b Smooth 'n chick, Smoothing Lotion
   (Slipper alla lösa strån som flyger omkring och lever sitt eget liv)


Wellaflex Mousse, Brilliant Colors
  (Bra innan tex locktång, skyddar färgen och mot värme)


Wellaflex Spray, Hydro style
(Funkar bra om du bara vill hålla in lösa hårstrån när håret är uppsatt)


Bed Head, Headbanger
(Dyrast i gänget, ca 200kr/200ml, men det håller!)




Så...VAD ANVÄNDER NI?


Kommentarer
Postat av: Celia

Åh herregud vad avancerat. Jag använder schampo. ..de kan ju iofs förklara varför mitt hår ser ut som det gör med ;)

2009-03-29 @ 01:02:14
URL: http://zminos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0