Enformiga...

...är hur man kan sammanfatta mina dagar numera. Denna dagen ser hittills sett ut exakt likadan som gårdagen förutom att jag faktiskt sitter vid TVn nu. Jag gick upp alldeles för sent efter att ha gått å lagt mig alldeles för sent. Har spelat wow nästan hela dan forutom när jag städade ännu ett skåp i köket. Idag var det lilla skåpet snett ovanför spisen som fick sig en genomgång. Det är numera utsett till Te-skåp. Lyckades inte fyll alla tre hyllorna efterssom massor stod i disken men tog en bild på de två som va klara iaf. Vad tycks?


(klicka för att göra större)

Resten av datorn har som sagt spenderats framför wow utan att egtentligen göra nått alls... Men efter att häromdan rotat fram alla nagelgrejer så har jag nu vart duktig och sammlat ihop allt i en papperspåse! Sen har jag såklart målat naglarna med men det får ni inte se för det blev fult :P


Alla grejer som nu ligger fint sammlade i en påse!


Nä, nu skall jag hämta något att äta, se klart filmen (som typ har reklam var tionde minut) och sen skall jag och Malin questa i Grizzly Hills hoppas jag!

krams på er!


Kommentarer
Postat av: Vinterflickan

har du fortfarande inte blivit 80??? eller gör ni bara q för att göra nått?

2009-05-25 @ 00:05:37
Postat av: Ewa

Jag har haft en på 1GB och den bytte jag ut all musik på flera gånger om (olika varje gång) Jag vill få plats med alla mina cd-skivor på den (dvs 200-300) Och så lite böcker, lite spel, lite filmer... Så 8GB räcker inte på långa vägar.. 16 blir perfa

2009-05-27 @ 11:03:34
URL: http://ewizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0