Hmmm...

Va ett tag sen nu men jag lever än ;) Jag har inte slutat blogga bara tröttnat lite på bloggen men jag tror att det beror på hur den ser ut...har ju varit såhär ett tag nu.
Iaf, inte mycket har hänt här, inget alls faktiskt förutom att jag har dragit ner rejälält på WOW-spelandet i några dar, blev så sur på folk. Sjukt hur mycket jag fått gjort iaf. I helgen satt jag och fick pluggat MASSOR! Sjukt....


Nu sitter jag och kollar på några gamla avsnitt Vänner som går på TV. Har dragit en sladd till soffan så att jag kan sitta här med den lilla datorn vilket är grymt skönt. Försöker plugga lite imellanåt sammtidigt vilket brukar funka jättebra men just nu har jag andra tankar som flyger runt. Vill försöka leta upp alla pärlor och stuff jag köpte i japan till naglar så jag kan fixa ett set sommarnaglar :D Har dock ingen aning om vart dom kan vara men men..

Flumminlägg men det ÄR ett inlägg iaf ! :D

kram kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0